val2018

Ett hoppfullt lag för ett växande Växjö!

Ett hoppfullt lag för ett växande Växjö!

– Listan som toppas av Anna Tenje är ett starkt team av driftiga och kunniga kandidater som alla vill vara med och fortsätta utveckla Växjö till en ännu bättre kommun att leva i.
Det säger nomineringskommitténs ordförande Benny Johansson med anledning av att Moderaterna i Växjös nomineringskommittén nu är klar med sitt förslag till kommunlista till valet 2018.

Växjö har utvecklats enormt under de senaste åren, kommunen växer och såväl invånare som företag trivs. Ekonomin är stabil och framtidstron stark. Vi Moderater vill inte sluta här, utan vi har mycket mer att ge för att fortsätta denna positiva utveckling. Under ledning av Anna Tenje, kommunstyrelsens ordförande och etta på kommunlistan, kommer partiet att jobba hårt för att föra Växjö framåt.

Den 29 januari kommer Växjömoderaterna att fastställa listan på nomineringsstämman. Stämman äger rum på Kök 11 i Växjö kl. 18:30.

– Nomineringskommittén har gjort ett gediget arbete med att ta fram detta förslag, och vi är glada att kunna presentera ett starkt team av personer med erfarenhet, kunskap och som brinner för att vinna val, avslutar Benny Johansson.

>>Hela listan kan ni se här

För mer information:
Benny Johansson, ordförande i nomineringskommitté, 070-368 09 35